Tuesday, 22 May 2012

闹人的本事

每天的工作,会不会影响我们的心情? 答案肯定是当然会!! 为什么工作会影响我们呢?那么,除了工作,难道就没有其它因素了吗?答案也肯定是当然还有!! 最难顶系以为自己好犀利,闹人闹人,捧自己踩底人o地 ,你有唔尊重人啊?

 做人做事最討厭被人鬧,但被人鬧又系必經既階段,其實鬧來鬧去也只是那些陳腔濫調的鬧人用詞。 一:你有無帶腦番工架?二:用下個腦啦!三:你無腦架? 集合以上三句你會發覺,針對既系你。。個腦。既然對方針對你個腦,唯有對症下藥,見招拆招。 對付「你有無帶腦番工架?」同「你無腦架?」非常簡單,只要理直氣壯話俾詎知,有。就得啦。 但當詎質疑你既能力兼提出對你既要求「用下個腦啦!」你唯有記低我以下尼番數據: 根據腦的研究者得出個結論,一般人只運用龐大的腦力很小一部分,大約百分之二到四之間,而所謂天才最多也只是運用不到百分之六。所以,我有用腦,但目前為止只能用到尼個階段,我會努力發掘我既腦潛力。多謝你既關心與提醒。 記住,無人天生應分被鬧,亦無人應分浪費時間鬧你,要杜絕尼個局面,唯有自我增值咯。

 以上系有位传媒人士,所写的。。。


 我的脑真的只用到少少砗!!你个脑唔通用的太多?闹人唔使本!!

No comments:

Post a Comment