Wednesday, 18 July 2012

做无做?

工作几时会做晒? 做又被人闹,无做又被人闹。。。想点?
有时真系无想做,做得好,没人理,没人赞。。。稍有不慎,小人一大堆东廣廣,西讲讲。。。你无烦,听個个都烦啦!!

Thursday, 24 May 2012

做错事俾人投诉。。。。

天气好闷热导致整个人都好燥!!可唔可以揾人来闹?唔可以!无人生落来比你闹嘅。。。


最近,有位同事毛端端被人投诉。。。都唔知点解,投诉嘅人指名道姓投诉之后,没攞证据,搞到我嘅同事无话说。。。上头有只听一面之词。。死梗!!他系平时会做o地 过分少少的事,又唔听劝告,搞都以家没人要信他。。


所以做人唔可以做错事嘎!!

希望劝勉大家尽量唔好做错事俾人投诉,俾人闹咯!!

顺顺利利。。

Tuesday, 22 May 2012

闹人的本事

每天的工作,会不会影响我们的心情? 答案肯定是当然会!! 为什么工作会影响我们呢?那么,除了工作,难道就没有其它因素了吗?答案也肯定是当然还有!! 最难顶系以为自己好犀利,闹人闹人,捧自己踩底人o地 ,你有唔尊重人啊?

 做人做事最討厭被人鬧,但被人鬧又系必經既階段,其實鬧來鬧去也只是那些陳腔濫調的鬧人用詞。 一:你有無帶腦番工架?二:用下個腦啦!三:你無腦架? 集合以上三句你會發覺,針對既系你。。個腦。既然對方針對你個腦,唯有對症下藥,見招拆招。 對付「你有無帶腦番工架?」同「你無腦架?」非常簡單,只要理直氣壯話俾詎知,有。就得啦。 但當詎質疑你既能力兼提出對你既要求「用下個腦啦!」你唯有記低我以下尼番數據: 根據腦的研究者得出個結論,一般人只運用龐大的腦力很小一部分,大約百分之二到四之間,而所謂天才最多也只是運用不到百分之六。所以,我有用腦,但目前為止只能用到尼個階段,我會努力發掘我既腦潛力。多謝你既關心與提醒。 記住,無人天生應分被鬧,亦無人應分浪費時間鬧你,要杜絕尼個局面,唯有自我增值咯。

 以上系有位传媒人士,所写的。。。


 我的脑真的只用到少少砗!!你个脑唔通用的太多?闹人唔使本!!